Utrecht, donderdag 6 juli 2017
LEIDSCHE RIJN CENTRUM DRIE FOODCONCEPTS RIJKER

LEIDSCHE RIJN – Organic food van The Barn, een overheerlijke pizza van Domino’s Pizza of Japanse sushi van Shabu to Go. Nog even en al deze foodstores bedienen de bezoekers en inwoners van het stadscentrum-in-aanbouw van Leidsche Rijn.

100% organic fastfood
Bij The Barn eet je alleen 100% biologische producten. Van sandwiches, burgers en salades tot juices. Het is de derde vestiging van het gezonde, duurzame én betaalbare foodconcept. Mede-eigenaar Joost Leendertse heeft er zin in: ‘In Leidsche Rijn Centrum komt The Barn aan het Brusselplein, op de hoek van het pand. Buiten en binnen maken we daar, zoals de veranda’s in Amerika, een grote Barn-zitkamer. En binnen is plek voor een grote rotisserie.’

Zeven dagen in de week is The Barn geopend, voor ontbijt, lunch en diner. Bestellen gebeurt via de bestelzuil of app. De keuken gaat vervolgens met de bereiding van het eko-gecertificeerde eten aan de slag. Zelfs het verpakkingsmateriaal, van bakjes tot juice-flesjes, is volledig biologisch afbreekbaar. Leendertse: ‘De juice-flesjes ontwikkelden we samen met de Universiteit Wageningen. Omdat 100% organic ook écht 100% moet zijn.’

Order anywhere, anyhow
Ook Domino’s Pizza en Shabu to Go komen naar Leidsche Rijn Centrum. De vestiging van het grootste pizza bezorg- en afhaalbedrijf ter wereld, Domino’s Pizza, komt aan de Grauwaartsingel. Domino’s Pizza kiest voor gebruiksgemak: een pizza bestellen én af laten leveren is overal mogelijk. In het Máximapark, thuis, waar je ook bent. En met de goede bereikbaarheid van de Grauwaartsingel voor auto en fiets wordt ook het afhalen makkelijk gemaakt.

Een van Nederlands bekendste sushiketens Shabu to Go vestigt aan het Brusselplein. Van Pokebowl tot sashimi en de happy family box; alle verse Japanse sushi is af te halen in de To Go-vestiging of wordt bij je thuisbezorgd.

Eerder koos Jumbo Foodmarkt al, samen met een groeiend aantal lokale ondernemers, voor Leidsche Rijn Centrum, met complete vestigingen naar laatste concept.

- Brusselplein zijde Londenstraat.jpg