Utrecht, woensdag 11 oktober 2017
C&A KOMT NAAR LEIDSCHE RIJN CENTRUM

LEIDSCHE RIJN – C&A komt naar Leidsche Rijn Centrum, en hoe. De keten, die al generaties lang succesvol en toonaangevend is op het gebied van modieuze en betaalbare kleding, introduceert een nieuw winkelconcept. De locatie Utrecht Leidsche Rijn heeft de primeur voor de gehele provincie Utrecht, met 1000m2 aan ‘nieuwe stijl C&A’.

Enthousiasme voor nieuw winkelconcept
De vestiging aan de Luxemburgpromenade krijgt ruime paskamers, oplaadpunten voor mobiele telefoons en gratis WiFi. Bezoekers vinden er intuïtief de weg naar de dames-, heren-, kinder- en babykleding. Afgelopen september introduceerde C&A het nieuwe winkelconcept in Arnhem, nadat het eerder al in onder andere Duitsland en België enthousiast is onthaald.

Innovatieve retailer
De winkelketen heeft als doel in 2021 een ‘volwaardige omnichannel retailer’ te zijn. C&A past met dit innovatieve karakter perfect in de straten van Leidsche Rijn Centrum. De opening van de winkel staat gepland voor het voorjaar van 2018.

Eerder kozen onder andere H&M, MANGO, VERO MODA, ONLY, Name it, Jack & Jones, HEMA, Open32 en Vapiano al voor Leidsche Rijn Centrum, samen met een groeiend aantal lokale ondernemers.

De transactie kwam tot stand door CBRE, die in samenwerking met a.s.r. Vastgoed Projecten b.v. en Engelvast de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

- impressie c en a aan de Luxemburgpromenade LRC.jpg