Utrecht, vrijdag 30 maart 2018
STICHTING VASTGOED ZORGSECTOR HUURT KANTOORRUIMTE LEIDSCHE RIJN CENTRUM UTRECHT

Recent is door de Stichting Vastgoed Zorgsector een langjarig huurcontract getekend voor kantoorruimte in het kantoorgebouw 'Uffizi', onderdeel van de Rivoli kantoren. Zo'n 775 m2 kantoorruimte wordt gehuurd van Leidsche Rijn Centrumplan B.V. (vertegenwoordigd door ASR Vastgoed Projecten B.V.).

Het kantoorgebouw Uffizi (bouwjaar 2018) is onderdeel van de Rivoli-kantoren gelegen in Leidsche Rijn Centrum. Zowel de naam als de architectuur van het U-vormige gebouw is gebaseerd op het Palazza degli Uffizi in Florence, waarin een van de oudste en belangrijkste kunstmusea ter wereld is gevestigd.

Op 16 mei aanstaande wordt het nieuwe stadscentrum Leidsche Rijn Centrum geopend. Naast ruim 100 winkels en 762 appartementen is er in totaal circa 8.000 m2 bestemd voor kantoorruimte, in de Rivoli Kantoren. Met de komst van Stichting Vastgoed Zorgsector is in kantoorgebouw Uffizi nog maar één kantoorruimte van 400 m2 beschikbaar.

De centrale ligging in het land en de goede bereikbaarheid ziet Vastgoed Zorgsector als belangrijke voordelen van deze locatie. Het nieuwe stadscentrum ligt op loopafstand van het NS-station Leidsche Rijn, is eveneens goed bereikbaar met de auto en alle voorzieningen zijn bij de hand. Daarbij biedt deze nieuwe kantoorruimte Vastgoed Zorgsector goede mogelijkheden om te werken volgens een flexibel kantoorconcept.

Eerder kozen Michael Page International, inlumi en Basebuilder voor kantoorruimte in Leidsche Rijn Centrum.

Leidsche Rijn Centrumplan B.V. werd bij de verhuur geadviseerd door Ans de Wijn Bedrijfshuisvesting en Jones Lang LaSalle. CBRE was als adviseur voor de huurder bij de transactie betrokken.

Wilt u geen berichten meer van Leidsche Rijn Centrum ontvangen, mail dan aan info@leidscherijncentrum.nl.

- LRC plaatje ligging kantoren Rivoli.jpg
- Entree kantoren aan Parijsboulevard.jpg