Utrecht, vrijdag 6 april 2018
HORECA-AANBOD BREIDT VERDER UIT IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

Van dagzaak tot avondhoreca: vier nieuwe namen versterken het horeca-aanbod van Leidsche Rijn Centrum. Backerij Werelds, Bagels & Beans, Ma Bella Cake Café en Miyabi Asian Cuisine openen in Utrechts tweede stadscentrum.

Backerij Werelds
Een bakkerij, lunchroom en take-away ineen. Eigenaresse Jacqueline Toornman: “Samen met mijn compagnon heb ik heel veel zin om aan de Parijsboulevard te starten met Backerij Werelds. In de bakkerij haal je brood voor thuis of koffie en een croissantje voor onderweg. En heb je langer de tijd, dan kun je in onze lunchroom terecht voor een kopje koffie of thee met huisgemaakte appeltaart of een gebakje van Holtkamp.”

Bagels & Beans
Geen stadscentrum zonder Bagels & Beans. Daarom opent dit voorjaar een Bagel & Beans aan het Hof van Bern in Leidsche Rijn Centrum. Verschillende soorten koffie, energierijke smoothies, zoete lekkernijen en rijkelijk belegde bagels. Gemaakt van biologische en fairtrade-producten. En dat allemaal versbereid met aandacht voor kwaliteit.

Ma Bella Cake Café
Deze zomer opent aan de Parijsboulevard Ma Bella Cake Café. Het wordt de vierde vestiging voor eigenaren Monique en Thuan Trinh. Een plek waar mooie momenten worden gevierd, met ontbijt, lunch, high teas, workshops én pannenkoeken voor het avondeten. Monique Trinh van Cake Café: “We maken van de vestiging aan de Parijsboulevard een fijne, kindvriendelijke plek.”

Miyabi Asian Cuisine
Of je nou van vlees, vis of vegetarisch houdt, bij Miyabi Asian Cuisine is er voor ieder wat wils. Eigenaar Remco: “We serveren kleine culinaire gerechten uit de Aziatische keuken. Van sushi tot moderne Chinese gerechten. En als dessert hebben we overheerlijk ijs dat speciaal voor ons is gemaakt door een echte Italiaan. Dineer vanaf het voorjaar lekker in het restaurant, bij mooi weer op het terras op het Brusselplein of neem je bestelling mee naar huis.”

Deze vier namen voegen zich bij een lange lijst van al bekendgemaakte horeca in het centrum van Leidsche Rijn, zoals bijvoorbeeld het Foodcafe van Jumbo Foodmarkt, The Barn, Five Guys, Vapiano, Bar Iberico, Grieks Mediterraans restaurant Kavos, Italiaans restaurant Solo Pasta en diverse koffietentjes als 30ML, Doppio Espresso en Starbucks.

Inmiddels is 85% van het centrum verhuurd. Gevestigde namen van internationale modeketens tot aan de lokale schoenenzaak en van stijlvolle tapasbar tot aan hippe hamburgertent. Leidsche Rijn Centrum biedt het complete spectrum van een binnenstad.

De transacties kwamen tot stand door a.s.r. vastgoed projecten dat in samenwerking met CBRE en Engelvast de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

Wilt u geen berichten meer van Leidsche Rijn Centrum ontvangen, mail dan aan info@leidscherijncentrum.nl.

- Brusselplein.jpg