Utrecht, dinsdag 19 december 2017
KLEDINGWINKEL VAN UFFELEN VESTIGT IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

LEIDSCHE RIJN –Modeketen Van Uffelen opent in het voorjaar van 2018 zijn flagshipstore van 900m2 aan het Hof van Bern in Leidsche Rijn Centrum. De winkel heeft naast het gebruikelijke dames- en herenassortiment ook een uitgebreid kinderassortiment.

Van Uffelen is een succesvolle landelijke multibrand-formule. De beste items uit nationale en internationale merkcollecties zijn er te vinden. Van dames- en herenmerken zoals Hugo Boss, Tommy Hilfiger, PME Legend, State of Art, Gerry Weber, Expresso, Geisha en Opus. En met merken als Vingino, Tumble 'n Dry, Cars en Nik&Nik wordt Leidsche Rijn Centrum de vierde vestiging met een uitgebreide kinderafdeling.

Het winkelcentrum en de wijk Leidsche Rijn past perfect in de positionering van Van Uffelen, dat zich op het midden/hoge volwassen segment richt. In de toekomstige flagshipstore staat, gelijk aan de bestaande vestigingen, service aan de klant voorop. Van een gratis Personal Dresser, tot het volledig kunnen samenstellen van een eigen maatpak, tot altijd gratis verzending en retournering via de gekoppelde webshop.

Eerder kozen onder andere H&M, MANGO, C&A, ONLY, Hema, Rituals, Starbucks en Vapiano al voor Leidsche Rijn Centrum, samen met een groeiend aantal lokale ondernemers.

De transactie kwam tot stand door Engelvast, die in samenwerking met CBRE en a.s.r. Vastgoed Projecten de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

- impressie Hof van Bern - met modeketen Van Uffelen.jpg