Utrecht, donderdag 29 juni 2017
HEMA EN ETOS NAAR LEIDSCHE RIJN CENTRUM

LEIDSCHE RIJN – Hema en Etos vestigen in Leidsche Rijn Centrum. Een onmisbare bijdrage aan het 'voor-alles-terecht-kunnen'-karakter van Leidsche Rijn Centrum, het stadscentrum waarin meer dan 100 winkels zullen openen. Van internationale of landelijke keten tot kleine lokale ondernemer.

Dagelijks leven makkelijker en leuker
Producten en diensten van goede kwaliteiten met een goed ontwerp. Dat is Hema. Maak je (nieuwe) thuis gezellig. Van huishoudelijke producten tot persoonlijke verzorgingsproducten. Kleding voor jong en oud. Dichtbij en voor een scherpe prijs. Met het gemak van online bestellingen die nog dezelfde dag in de winkel kunnen worden opgehaald. Vanaf komend jaar ook in Leidsche Rijn Centrum.

Persoonlijke verzorging voor iedereen bereikbaar
Dit jaar werd Etos voor de zesde keer verkozen als beste drogist van Nederland. Persoonlijke verzorging, beauty en gezondheid wordt door Etos voor iedereen bereikbaar en betaalbaar gemaakt. In A-merk en in een goed en voordelig eigen merk.

Etos en Hema komen in het stadscentrum tegenover elkaar aan de Luxemburgpromenade, die het Brusselplein verbindt met de Parijsboulevard.

Eerder kozen onder andere H&M, MANGO, VERO MODA, ONLY, name it en Jack & Jones al voor Leidsche Rijn Centrum, samen met een groeiend aantal lokale ondernemers.

De transactie kwam tot stand door CBRE, die in samenwerking met Engelvast en a.s.r. Vastgoed Projecten b.v. de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

- Impressie Hema aan de Luxemburgpromenade.jpg