Utrecht, woensdag 31 mei 2017
LEIDSCHE RIJN CENTRUM GAAT SAMENWERKING AAN MET BRINGME

a.s.r. Vastgoed Projecten en Bringme hebben vandaag op de vastgoedbeurs Provada een samenwerkingsovereenkomst getekend over de komst van een wand met Bringme Boxen in Leidsche Rijn Centrum.

De wand met Bringme Boxen komt te staan in de entreeruimte van de Jumbo Foodmarkt aan het Brusselplein in Leidsche Rijn Centrum. Bewoners, ondernemers, werknemers én bezoekers van het stadscentrum kunnen hier hun pakketjes laten bezorgen en verzenden. Met een persoonlijke code kunnen de pakketjes worden afgehaald.

Yvonne Bronneberg van a.s.r. Vastgoed Projecten: "Futureproof, dat gaat Leidsche Rijn Centrum zijn. Daar past de service van Bringme perfect bij. Omdat de Bringme Box buiten reguliere openingstijden beschikbaar is, kan een pakketje worden afgehaald op een tijdstip dat het je uitkomt. En de ondernemers van het centrum kunnen de aankopen van hun klanten in de Bringme-wand klaarzetten. Zelfs gekoeld. Daarmee maakt Bringme ons nóg meer klaar voor de toekomst van retail."

"Leidsche Rijn Centrum is Nederlands eerste winkelgebied waar Bringme komt. Een innovatief stadscentrum. Dat is een unieke toevoeging op onze bestaande 200+ locaties. We zijn trots om hiervan deelgenoot te zijn," aldus Robert Bosman, Business Development Manager van Bringme.

Zie onder bijpassende impressie en foto van de ondertekening.Op de foto van de ondertekening: van links naar rechts: Rogier Hendriks en Yvonne Bronneberg van a.s.r. Vastgoed Projecten en Robert Bosman van Bringme. Bij gebruik van de foto graag: Marco Bakker Fotografie.

Over Leidsche Rijn Centrum: zie www.leidscherijncentrum.nl/pers

- Bringme boxen in entree Jumbo Foodmarkt.jpg