Utrecht, maandag 13 november 2017
VERHUUR WINKELRUIMTE IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM VOL OP STOOM

LEIDSCHE RIJN – De verhuur van winkelruimte in het in aanbouw zijnde Leidsche Rijn Centrum gaat als een speer. Met de komst van drie nieuwe winkelnamen wordt weer 2.000 m2 aan beschikbare winkeloppervlakte gevuld. Deze keer zijn het Sport2000, Shoeby en Miss Etam.

Voor de ‘gymjunkies' en ‘fitgirls'  maakt sportzaak Sport2000 het aanbod van Leidsche Rijn Centrum compleet. Fashion retailer Shoeby en damesmodezaak Miss Etam voegen daar nog een verrijking van het modeaanbod aan toe. En zo neemt, met het naderen van de grote opening in het voorjaar van 2018, het voor-ieder-wat-wils-karakter van Leidsche Rijn Centrum een uiterst succesvolle vorm aan.

Met internationaal bekende en lokale winkels, een grote Jumbo Foodmarkt, gezellige pleinen met terrasjes, koffietentjes en restaurants en bioscoop en bibliotheek wordt LRC een plek waar mensen graag komen, zijn en blijven. Een plek in Utrecht voor elke smaak en portemonnee.

Succesvolle mix
Ruim 75% van de panden is al verhuurd door zowel grote als kleine merken. Denk aan HEMA, H&M, MANGO, JACK & JONES, C&A, Rituals en Vapiano: zij tekenden al in voor een locatie in de Utrechtse hotspot. En ook lokale ondernemers zoals Blendz, Jones & Jones en bierwinkel Mad About Malt vinden hun bestemming in het stadscentrum.

De transacties kwamen tot stand door CBRE die in samenwerking met Engelvast en a.s.r. Vastgoed Projecten b.v. de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

- Luxemburgpromenade LRC met Sport 2000.jpg