Utrecht, vrijdag 14 juli 2017
GROOT SUCCES IN VERKOOP EN VERHUUR APPARTEMENTEN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

LEIDSCHE RIJN – De woningverkoop en woningverhuur van de appartementen in Leidsche Rijn gaan in vliegende vaart. Van de 81 koopwoningen van De Frederik zijn 80 appartementen in een keer onder optie. Bij de huurappartementen is na de eerste verhuurperiode van twee weken al meer dan 50 procent in optie.

Grote respons op koop- en huuraanbod
Dat de Utrechtse woningmarkt in de lift zit, is te zien in Leidsche Rijn. De verkoopperiode van slechts zes dagen leverde 188 inschrijvingen op. De belangstelling op specifieke appartementen liep op tot wel 20 inschrijvingen.

Ook op de vrijesector-huurappartementen van Vesteda kwamen veel reacties. Na toetsing van de gevraagde stukken, leverde dat 80 opties op.

Meer dan 80% van de aangeboden nieuwbouwappartementen in het tweede Utrechtse stadscentrum heeft nu al zijn weg gevonden naar een bewoner.

Hoekappartementen favoriet
De hoekappartementen van de verschillende appartementengebouwen worden het meest bekeken. Ook de prijs is een (logische) trigger. Zo werd van De Frederik van het goedkoopste koopappartement op de website van Leidsche Rijn Centrum (www.leidscherijncentrum.nl) de meeste woningbrochures samengesteld. In totaal zijn online meer dan 400 woningbrochures van De Frederik zelf samengesteld.

Toewijzing woningen
De begeleidende makelaars van Leidsche Rijn Centrum, Brecheisen Makelaars, Lauteslager Makelaars, Ons Huis Vastgoed en Vesteda, hebben de appartementen inmiddels toegewezen.

Nieuwe koop- en huurwoningen
In de laatste twee kwartalen van dit jaar komen ook de laatste koop- en huurappartementen van Leidsche Rijn Centrum op de markt. Ook deze woningen zullen te selecteren en bekijken zijn op de website van Leidsche Rijn Centrum. Verwachting is dat bij de opening van het winkelcentrum in de eerste helft van 2018 alle woningen verkocht en verhuurd zijn.

Zie onder bijpassende impressie van Brusselplein met De Frederik, De Fabiola en De Letna. Over Leidsche Rijn Centrum: zie www.leidscherijncentrum.nl/pers

Heeft u vragen over Leidsche Rijn Centrum neem dan contact op via info@leidscherijncentrum.nl. Kijk voor meer informatie op www.leidscherijncentrum.nl of volg ons op https://www.linkedin.com/company/leidsche-rijn-centrum/

- 18839_ext 70 - brusselplein.jpg