Utrecht, vrijdag 7 april 2017
OOK TWEEDE APPARTEMENTENGEBOUW LEIDSCHE RIJN CENTRUM DIRECT UITVERKOCHT

De 74 woningen van De Phoenix zijn na een inschrijfperiode van negen dagen in een keer onder optie. Eerder gebeurde hetzelfde bij de verkoop van appartementengebouw De Edmund. De eerste 162 woningen van Leidsche Rijn Centrum die in verkoop gingen, zijn hiermee direct uitverkocht. Een groot succes.

Veel buitenruimte favoriet
Bij het sluiten van de inschrijving op maandag 3 april waren meer dan 330 inschrijfformulieren binnen. Vooral de penthouses en appartementen met grote buitenruimtes kregen veel inschrijvingen. Bouwnummer 15 was online favoriet. Hiervan werden op de website van Leidsche Rijn Centrum (www.leidscherijncentrum.nl) de meeste woningbrochures samengesteld. In totaal zijn online meer dan 600 woningbrochures van De Phoenix zelf samengesteld.

Alle woningen toegewezen
De begeleidende makelaars van Leidsche Rijn Centrum, Brecheisen makelaars, Lauteslager makelaars en Ons Huis Vastgoed, hebben na loting de appartementen inmiddels toegewezen.

Nieuwe koop- en huurwoningen
Dit voorjaar komt het derde appartementengebouw van het centrum op de markt. De 81 woningen van De Frederik liggen boven de Jumbo Foodmarkt aan het Brusselplein. Ook deze woningen zullen te selecteren en bekijken zijn op de website van Leidsche Rijn Centrum. Voor de zomer gaat ook de inschrijving open op de vrijesector-huurappartementen van het stadscentrum. Verwachting is dat bij de opening van het winkelcentrum begin 2018 alle woningen verkocht en verhuurd zijn.

Zie onder bijpassende impressies. Over Leidsche Rijn Centrum: zie www.leidscherijncentrum.nl/pers

Heeft u vragen over Leidsche Rijn Centrum neem dan contact op met Karin van Wingerden, 06-24 57 62 62 of via info@leidscherijncentrum.nl. Kijk voor meer informatie op www.leidscherijncentrum.nl.

- Phoenix gezien vanaf Brusselplein.jpg
- Phoenix vanaf de Grauwaartsingel.jpg