Utrecht, woensdag 1 november 2017
WONINGEN DE LETNA IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM DIRECT UITVERKOCHT

De 16 woningen van De Letna in Leidsche Rijn Centrum zijn na een inschrijfperiode van 12 dagen in één keer onder optie. Datzelfde gebeurde bij onder andere de verkoop van appartementen in De Phoenix, De Frederik en De Edmund. Niet eerder was er zoveel animo per woning: er waren bijna vijf keer meer geïnteresseerden dan beschikbare woningen.

Het volgende appartementengebouw: de Belvedere
Over een maand gaan de volgende woningen van Leidsche Rijn Centrum in verkoop. Het volgende gebouw is De Belvedere, met onder andere woningen aan de Parijsboulevard en het knusse Hof van Bern. Appartementen met riante eigen buitenruimte, allemaal een eigen parkeerplaats en een gezamenlijke groene binnentuin. De appartementen met één, twee en drie slaapkamers variëren in oppervlaktes van 55 – 130m2.

Ook succesvolle huur in Leidsche Rijn Centrum
Inmiddels zijn ook zo goed als alle huurappartementen die al in verhuur zijn gebracht, verhuurd. Nog eind dit jaar brengt Vesteda de vrije-sector-huurappartementen van de laatste vier gebouwen van het stadscentrum in verhuur. De verwachting is dat bij de opening van het winkelcentrum in het voorjaar van 2018 alle woningen verkocht en verhuurd zijn.

- De Letna appartementen Leidsche Rijn Centrum.jpg
- De Belverdere - zijde Hof van Bern.jpg