Utrecht, donderdag 30 november 2017
CIRCA 2.400 M² KANTOOR VERHUURD IN NIEUWE STADSCENTRUM LEIDSCHE RIJN CENTRUM IN UTRECHT

In het tweede stadscentrum van Utrecht, Leidsche Rijn Centrum, komen aan de statige Parijsboulevard de Rivolikantoren. Inmiddels hebben de organisaties Michael Page, inlumi en Basebuilder gekozen voor het kantoorgebouw "Uffizi", onderdeel van de Rivoli kantoren. Tezamen huren deze organisaties circa 2.400 m2 kantoorruimte van Leidsche Rijn Centrumplan B.V. (vertegenwoordigd door ASR Vastgoed Projecten B.V.).

Het best bereikbare, meest centrale en innovatieve stadscentrum van Nederland opent in het voorjaar van 2018. Naast ruim 130 winkels en 762 appartementen is er nog ongeveer circa 5.200 m2 kantoorruimte beschikbaar in de Rivoli Kantoren. Een werkomgeving met horeca en de grootste Jumbo Foodmarkt binnen handbereik. Leidsche Rijn groeit door tot 100.000 inwoners, die een groot arbeidspotentieel vormen voor de in de Rivoli kantoren gevestigde bedrijven.

De Rivoli kantoren lenen zich voor alle kantoorconcepten, van meer traditioneel tot volledig ingericht voor ‘Het Nieuwe Werken’. De ruimten zijn onderling gemakkelijk te splitsen of juist te koppelen. Toekomstgericht, in het nieuwe stadscentrum, met horeca en winkels, en op loopafstand van het NS-station Leidsche Rijn.

Ans de Wijn Bedrijfshuisvesting B.V. bracht namens de verhuurder de transacties tot stand, collegiaal met Jones Lang LaSalle.

_________________________________________________________________________

Zie onder ligging van de Rivolikantoren, een impressie van de entree aan de Parijsboulevard en een recente luchtfoto (graag bij gebruik naamsvermelding: Your Captain luchtfotografie).

Over Leidsche Rijn Centrum: zie www.leidscherijncentrum.nl/pers

- LRC plaatje ligging kantoren Rivoli.jpg