Utrecht, maandag 30 januari 2017
OPTICIENS VESTIGEN ZICH IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

Drie verschillende optiekketens hebben getekend voor de vestiging van vier winkels in het stadscentrum-in-aanbouw Leidsche Rijn Centrum. Hans Anders, Pearle en Reyer Lafeber bieden daarmee uitgebreide oogzorg voor de bewoners en toekomstige bezoekers van Leidsche Rijn. ‚Äč

Hans Anders
De bekende optiekketen die zich onderscheidt door vernieuwing tegen ultrascherpe prijzen. Online en offline laten ze samenkomen, met een digitale passpiegel op hun website, waarmee voortaan al online een bril gepast kan worden uit het up-to-date assortiment.

Pearle
Steen, hout, carbon, aluminium: bij internationale opticien Pearle is altijd genoeg variatie in materiaalkeuze voor een bril.

Reyer Lafeber
Reyer Lafeber is al bekend in de Utrechtse omgeving. In Leidsche Rijn Centrum komen twee winkels van Reyer Lafeber. Een flagshipstore optiek conform de Lafeber-formule aan de Parijsboulevard en een trendy conceptstore aan de Luxemburgpromenade. Oogzorg in de breedste zin kortom: van stoeibril voor kinderen tot nachtlens en kantoorglazen.

Eerder kozen onder andere Jumbo Foodmarkt, H&M en MANGO al voor Leidsche Rijn Centrum, met complete vestigingen naar laatste concept.

Zie onder een bijpassende impressie.Over Leidsche Rijn Centrum: zie www.leidscherijncentrum.nl/pers

Heeft u vragen over Leidsche Rijn Centrum neem dan contact op met Karin van Wingerden, 06-24 57 62 62 of via info@leidscherijncentrum.nl. Kijk voor meer informatie op www.leidscherijncentrum.nl.

- Lafeber op de hoek Parijsboulevard en Luxemburgpromenade.jpg