Utrecht, woensdag 3 mei 2017
UITBREIDING HORECA-AANBOD LEIDSCHE RIJN CENTRUM MET NIEUWE CONCEPTEN

Een stadscentrum kan niet zonder horeca. Horeca die past bij elke gelegenheid, van snelle koffie, tot borreltijd. Met trots melden we dat vijf zeer verschillende horecagelegenheden hebben getekend voor vestiging in Leidsche Rijn Centrum. Bar Iberico, Breunesse Delicatesse, Doppio Espresso, Mad about Malt en Vapiano.

Bar Iberico
Spaanse hartelijkheid in combinatie met een goed product, dat is Bar Iberico. Gekeken naar de typisch Spaanse ‘jamoneria’, opent Bar Iberico aan het Brusselplein een dagzaak met winkeldeel waar je terecht kunt voor broodjes, salades en borrelplateaus van Iberico ham en andere delicatessen.

Breunesse Delicatesse
De know-how van ruim 25 jaar verkoop van kazen, nootjes, wijnen en delicatesse komt samen met de kennis van 25 jaar catering en maaltijdbereiding. Zo ontstaat aan de Parijsboulevard in het stadscentrum een delicatessenwinkel van Breunesse Delicatesse waarin bezoek wordt ondergedompeld in een wereld vol lekkernijen. Van Hollandse en buitenlandse kazen, vers gebrande nootjes tot heerlijk borrelassortiment en versbereide gezonde maaltijden.

Doppio Espresso
De beste koffieketen van West-Europa komt naar Leidsche Rijn Centrum. Aan het Brusselplein begint de dag ontspannen, binnen of op het terras, met krant en een espresso. Een centrale plek in de buurt, voor je favoriete koffie.

Mad about Malt
Mad about Malt is een bierwinkel waarbij de eigenaren als ware ‘beerhunters’ steeds op zoek zijn naar nieuwe smaken. In de derde vestiging, in Leidsche Rijn Centrum, wordt zo een selectie van 200 bieren vanuit de hele wereld samengesteld. De winkel heeft ook een Tasting Room, een proeflokaal voor bijvoorbeeld speciaalbier-evenementen en food-parings.

Vapiano
Verse pasta, pizza, antipasta of salade, dát is restaurant Vapiano. Waar je bij de chefkok je favoriete gerecht laat klaarmaken om hem met de verse kruiden op tafel zelf af te toppen. Vapiano opent aan het stationsplein, onder de kantoren van Leidsche Rijn Centrum. Met zowel op het terras als binnen voldoende plek voor een snelle lunch, een hapje en drankje in de middag en een diner met vrienden of familie.

Zie onder bijpassende impressie met de vestiging van Vapiano. Over Leidsche Rijn Centrum: zie www.leidscherijncentrum.nl/pers

- Stationsplein Leidsche Rijn Centrum met Vapiano.jpg