Utrecht, vrijdag 16 maart 2018
NIEUWE WINKELNAMEN VESTIGEN IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

Vijf nieuwe winkelnamen vestigen in Leidsche Rijn Centrum. vanHaren, Zeeman, Casanova Milano, Lotus en Avec Bel’Ghir verrijken het winkelaanbod van het stadscentrum-in-aanbouw. De nieuwe winkels nemen bijna 1.400 m² winkelruimte voor hun rekening.

vanHaren
vanHaren is al ruim 80 jaar een leidende formule in de schoenen- en accessoiresbranche. Ze volgen de modetrends op de voet en weten dit razendsnel te vertalen naar de collectie in de winkel. Schoenen met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding voor het hele gezin. Dit zal in Leidsche Rijn Centrum niet anders zijn met ruim 680 m² aan winkelruimte verdeeld over twee verdiepingen.

Zeeman
Goede kwaliteit basics en textiel voor de laagste prijs. Dat is Zeeman. Van kleding voor baby’s, kinderen, dames en heren tot hand- en theedoeken. De ontwerpen zijn eenvoudig en door de slimme organisatie verkrijgbaar voor de laagst mogelijke prijs. De winkel is in het voorjaar van 2018 te vinden aan de Luxemburgpromenade in Leidsche Rijn Centrum.

Casanova Milano
Italiaanse pakken en kostuums van 100% wol in hoge kwaliteit, strijkvrije overhemden van 100% katoen en casual broeken, colberts, schoenen en accessoires voor de man. Dat is Casanova Milano in Leidsche Rijn Centrum. De herenkledingwinkel heeft een groot assortiment in vrijwel alle maten van Italiaanse kwaliteit. Daarnaast volgt Casanova Milano altijd de nieuwste modetrends, zowel op het gebied van zakenpakken als gelegenheidskostuums met alle denkbare accessoires van manchetknoop tot vlinderdas. Zelfs voor een maatpak dat betaalbaar is kan je bij Casanova Milano terecht.

Lotus
Deze unieke winkel met damesmode opent in mei haar deuren aan de Parijsboulevard in Leidsche Rijn Centrum. Een stoere winkel met vrouwelijke accenten, zowel de collectie als de inrichting. Van opvallende outfit tot goede basic, kleding van toffe merken die in de omgeving nog niet te vinden zijn. Eigenaresse Louise Lieman: "Wij willen dat onze klanten zich goed voelen in onze winkel. Voor iedereen is dat anders. Advies krijgen of liever zelf kijken, met of zonder kinderen shoppen, bij ons kan het. Speciaal voor vrouwen met kinderen hebben wij een toffe speelplek voor de jongste generatie en een chillplek voor de oudere kids."

Avec Bel’Ghir
De Franse naam van kledingwinkel Avec Bel’Ghir past goed in het straatbeeld van de Parijsboulevard. De winkel start met de verkoop van dameskleding met luxe allure. “Denk aan Brooksfield en Dolce & Gabbana, kledingmerken die je nu nog niet vindt in de omgeving. Later gaan we waarschijnlijk ook mannen- en kinderkleding verkopen”, aldus eigenaresse Mariam Belkheir. De winkel heeft een uniek concept, want ondanks dat Mariam kleding uit een duurder segment verkoopt, wil ze met Avec Bel’Ghir ook haar steentje bijdragen aan de maatschappij. “Een deel van de omzet dragen we af aan mensen die het nodig hebben. Niet in kleding, maar echt in geld. Hoeveel en hoe we dat gaan doen, staat nog niet vast. Maar ik vind het belangrijk om ook iets terug te doen voor de maatschappij.”

Inmiddels is meer dan 80% van het centrum verhuurd. Gevestigde namen van internationale modeketens tot aan de lokale schoenenzaak en van stijlvolle tapasbar tot aan hippe hamburgertent. Leidsche Rijn Centrum biedt het complete spectrum van een binnenstad. Zo komen bijvoorbeeld onder andere Jumbo Foodmarket (5.600 m²), H&M, Mango, Jack & Jones, Only, Vero Moda en Name it, Starbucks, Esprit, Vapiano, C&A, HEMA, Van Haren, Hunkemöller, Sandwich, Holland & Barrett, Rituals, Sport 2000, Van Uffelen, Nelson, Open 32, Five Guys en vele andere, ook mooie regionale en lokale winkelnamen.

De transacties kwamen tot stand door a.s.r. Vastgoed Projecten dat in samenwerking met CBRE en Engelvast de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

Wilt u geen berichten meer van Leidsche Rijn Centrum ontvangen, mail dan aan info@leidscherijncentrum.nl.

- Impressie Parijsboulevard LRC.jpg