Utrecht, woensdag 19 april 2017
KLEDINGWINKELS ESPRIT EN OPEN 32 EN SCHOENENZAAK NELSON VESTIGEN IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

Een nieuwe reeks aan modezaken heeft getekend voor vestiging in het stadscentrum-in-aanbouw van Leidsche Rijn. Kledingwinkels Esprit en Open 32 en schoenenzaak Nelson.

ESPRIT
Modewinkel Esprit doet aan ‘mode voor het leven'. Met tijdloos mooie favorieten voor dames, heren en kinderen. De kleding is niet alleen te vinden in een ruime vestiging (330 m²) in Leidsche Rijn Centrum, maar ook online. Die digitale bestellingen kunnen vervolgens in de winkel worden opgepikt of worden teruggebracht. En dat past uitstekend bij de missie van het nieuwe stadscentrum: gemak voorop, met een sterke verbinding tussen online en offline.

OPEN 32
Open 32 is de multibrandstore voor vrouwen en mannen. Elk seizoen worden de beste items geselecteerd uit de nieuwe merkcollecties. De winkel (427 m²) in Leidsche Rijn Centrum ligt aan het Hof van Bern. Een plein in het hart van het centrum, met winkels, terrassen en grand café.

NELSON
In Nelson staan meer schoencollecties dan je zien kunt. Want de webzuilen in de winkel bieden een nóg bredere collectie aan. Zo wordt ook een andere kleur of maat direct besteld en de volgende dag thuisbezorgd. De zaak (261 m²) met schoenen voor het hele gezin ligt aan de statige Parijsboulevard op de hoek van de Luxemburgpromenade.

Eerder kozen onder andere H&M, MANGO en VERO MODA al voor Leidsche Rijn Centrum, samen met een groeiend aantal lokale ondernemers.

- Nelson aan de Parijsboulevard.jpg