Utrecht, maandag 11 december 2017
STARBUCKS KOMT NAAR LEIDSCHE RIJN CENTRUM

LEIDSCHE RIJN – Starbucks komt naar Leidsche Rijn Centrum. De Amerikaanse koffieketen opent in het voorjaar van 2018 een vestiging aan het Hof van Bern, midden in het hart van Leidsche Rijn Centrum.

Rogier Hendriks, commercieel directeur a.s.r. Vastgoed Projecten is trots op het contracteren van de Amerikaanse gigant. ‘Bij het ontwikkelen van het stadscentrum zijn we altijd voor een grootstedelijke mix gegaan van winkels, wonen en kantoren, waarbij service en gemak de gemene deler is. Starbucks past hier voor 100% bij. Een hotspot in de buurt, op een heel mooie plek aan een van de pleinen van Leidsche Rijn Centrum.’

Starbucks opent zijn koffiezaak in het voorjaar van 2018. Daar gaat een ontwerpproces aan vooraf, waarbij het winkelconcept wordt afgestemd op de locatie. Ook een terras op het Hof van Bern hoort bij de vestiging. De verkoop van de bovenliggende appartementen is nu in volle gang.

Eerder kozen onder andere H&M, MANGO, C&A, ONLY, Hema, Rituals en Vapiano al voor Leidsche Rijn Centrum, samen met een groeiend aantal lokale ondernemers.

De transactie kwam tot stand door a.s.r. Vastgoed Projecten dat in samenwerking met CBRE en Engelvast de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleidt.

- Starbucks aan Hof van Bern in LRC.jpg