Utrecht, dinsdag 10 oktober 2017
VERKOOP VIERDE APPARTEMENTENGEBOUW LEIDSCHE RIJN CENTRUM VAN START

Donderdagavond 12 oktober gaan zestien woningen van appartementencomplex De Letna in Leidsche Rijn Centrum in de verkoop. De Letna is het vierde appartementencomplex van het nieuwe stadscentrum dat in de verkoop gaat. Eerdere woningen zijn onder grote belangstelling na een korte inschrijfperiode direct uitverkocht.

De verkoop van de woningen in Leidsche Rijn Centrum wordt gedaan door Brecheisen makelaars, Lauteslager Makelaars en Ons Huis Vastgoed. Zij zijn op donderdag 12 oktober van 18.00 tot 19.30 uur aanwezig op het verkoopkantoor van Leidsche Rijn Centrum aan de Grauwaartsingel 1. Geïnteresseerden hebben twaalf dagen de tijd, tot 23 oktober 12.00 uur, om in te schrijven op de woning van hun wens. Op de website van Leidsche Rijn Centrum is vanaf donderdag alle informatie over de woningen te vinden.

De Letna
De Letna ligt aan de Parijsboulevard van het nieuwe stadscentrum. Het appartementencomplex heeft zestien koopwoningen en zeventien huurwoningen van Vesteda. Die laatste zijn inmiddels allemaal verhuurd. De koopwoningen variëren van 55 m² tot circa 109 m² met een vanafprijs van € 192.500,- v.o.n. Overige prijzen worden op 12 oktober bekend gemaakt. Geïnteresseerden kunnen ervoor kiezen om een bod uit te brengen op een of meerdere appartementen. Het hoogst uitgebrachte bod heeft voorrang. Wordt op een bouwnummer geen bieding boven op de koopsom geboden, dan wordt deze geloot onder de geïnteresseerden.

Later dit jaar komen ook de laatste koop- en huurappartementen van Leidsche Rijn Centrum op de markt. Ook deze woningen zullen te selecteren en te bekijken zijn op de website van Leidsche Rijn Centrum. (URL) De verwachting is dat bij de opening van het winkelcentrum in het voorjaar van 2018 alle woningen verkocht en verhuurd zijn.

--------------------------------------- EINDE PERSBERICHT -------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie: Heeft u vragen over Leidsche Rijn Centrum neem dan contact op met Karin van Wingerden, 06-24 57 62 62 of via info@leidscherijncentrum.nl.

Kijk voor meer informatie op www.leidscherijncentrum.nl.

- De Letna appartementen Leidsche Rijn Centrum.jpg
- De Letna appartementen Leidsche Rijn Centrum-interieur.jpg