Utrecht, woensdag 17 januari 2018
BANG & OLUFSEN TER HORST VESTIGT IN LEIDSCHE RIJN CENTRUM

LEIDSCHE RIJN CENTRUM – Bang & Olufsen ter Horst, nu gevestigd in de Twijnstraat in Utrecht, verhuist naar een nieuwe vestiging in Leidsche Rijn Centrum. Vanaf komend voorjaar zijn de fraaie maar vooral heel intelligente designs van Bang & Olufsen te bewonderen in de showroom aan de Parijsboulevard.

De exclusieve showroom in Leidsche Rijn Centrum biedt de klant met het nieuwe Sensory-winkelconcept de mogelijkheid zich volledig onder te dompelen in de merkbeleving van het Deense elektronicaconcern.

Bang & Olufsen is een pionier op het gebied van design, technologie en innovatie en is de afgelopen 90 jaar uitgegroeid tot een van 's werelds meest iconische audio- en televisiemerken met ruim 700 showrooms wereldwijd.

Bang & Olufsen profileert zich in de productie van draadloze luidsprekersystemen, hoofdtelefoons, televisies en nog vele andere slimme ontwerpen. Elk modern industrieel ontwerp van het merk is bijzonder. Kwaliteit, design, innovatie en performance staan hierbij vooropgesteld. Denk bijvoorbeeld aan off-the-wall-muziek of luidsprekers met moderne textielcovers: ‘like a piece of furniture'.

De transactie kwam tot stand door a.s.r. Vastgoed Projecten b.v., Engelvast en CBRE, die in samenwerking de verhuur van de winkels in Leidsche Rijn Centrum begeleiden.

Inmiddels is 80% van het centrum verhuurd. Gevestigde namen van internationale modeketens tot aan de lokale schoenenzaak en van stijlvolle tapasbar tot aan hippe hamburgertent. Leidsche Rijn Centrum biedt het complete spectrum van een binnenstad. Zo komen bijvoorbeeld onder andere Jumbo Foodmarket (5.600 m²!), H&M, Mango, Jack & Jones, Only, Vero Moda en NameIt, Starbucks, Esprit, Vapiano, C&A, HEMA, Van Haren, Hunkemöller, Sandwich, Holland & Barrett, Rituals, Sport 2000, Van Uffelen, Nelson, Open 32, Five Guys en vele andere, ook mooie regionale en lokale winkelnamen

Zie onder bijpassende impressie. Over Leidsche Rijn Centrum: zie ook www.leidscherijncentrum.nl/pers

Wilt u geen berichten meer van Leidsche Rijn Centrum ontvangen, mail dan aan info@leidscherijncentrum.nl.

- Parijsboulevard met Bang & Olufsen ter Horst.jpg